Why Paradigm built a spreadsheet with an AI agent in every cell

آنا موناکو از trước اینکه عبارت “عامل های هوش مصنوعی” حتی یک چیز باشد، در حال ساخت عامل های هوش مصنوعی بوده است. پس از ساخت چندین ربات گفتگو، او bắt ово برای یافتن رابط های دیگر که برای عامل های هوش مصنوعی anlam داشت و به صفحه های گسترده رسید.

“من این الگوی شخصی را داشتم و متوجه شدم که بسیاری از دیگر افراد نیز این الگو را hatten، که داده های بسیار مهم CRM را در صفحه های گسترده قرار می دادند فقط به دلیل اینکه انعطاف پذیرترین چیز بود،” موناکو به TechCrunch گفت. “اما واقعاً mantener آن difícil بود. rất کار دستی درگیر بود. بنابراین [من] chỉ به kếبه ساخت یک محصول برای خودم و می خواستم象 page های گسترده را با تمام قدرت LLM ها تجسم کنم.”

نتیجه، Paradigm بود، یک صفحه گستردهpowered با بیش از 5000 عامل هوش مصنوعی. کاربران می توانند یا prompts مختلف را به ستون ها و سلول های جداگانه اختصاص دهند و عامل های هوش مصنوعی جداگانه به صورت خودکار به اینترنت مراجعه کنند تا اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند و پر کنند.

Paradigm با مدل های هوش مصنوعی از Anthropic، OpenAI و Google’s Gemini کار می کند، موناکو گفت و از سوئیچ کردن مدل پشتیبانی می کند.

“ما می خواهیم از هر مدل تکیه کنیم زیرا می خواهیم کاربرانمان بتوانند 출력 های منطقی最高 را داشته باشند، اما همچنین ارزان ترین output ها را هم دریافت کنند،” موناکو گفت. “این یک چرخه مداوم ارزیابی مدل های مختلف، کار نزدیک با ارائه دهندگان مدل برای اطمینان از اینکه محدودیت های ما достаточно بالا است و سپس دادن بخشی از این قدرت به کاربرانمان است.”

این شرکت یکpreview پیش نمایش بسته nhỏ را در اواخر سال 2024 راه اندازی کرد و بر روی محصول خود با استفاده از بازخورد مشتری کار کرده است. Paradigm用户 ها را از مشاوران تا متخصصان فروش و تیم های مالی جذب می کند و بر اساس مدل اشتراک با سطوح مختلف کار می کند. Paradigm مشاوره شرکت EY، استارت آپ چیپ های هوش مصنوعی Etched و شرکت کدگذاری هوش مصنوعی Cognition را به عنوان مشتریان اولیه خود معرفی می کند.

Paradigm اکنون محصول خود را به صورت عمومی منتشر می کند و اعلام می کند که 5 میلیون دلار.round benz را با رهبری General Catalyst جذب کرده است. این شرکت تاکنون 7 میلیون دلار جذب کرده است. موناکو گفت که این سرمایه گذاری برای اجرای “道路 product بسیار激しい” شرکت استفاده خواهد شد.

رویداد Techcrunch

San Francisco
|
October 27-29, 2025

“چیز جالب آن است که هنگامی که ما برای جذب سرمایه اقدام کردیم، برخی از افراد که به ما پیشنهاد دادند، 그냥 استفاده کردند و برای محصول پرداخت کردند،” موناکو گفت. “من فکر می کنم که این بخش خنک از آن بود. ما ارزش زیادی را از درون پیدا کردیم و سرمایه گذاران ما، نه فقط سرمایه گذاران ما، بلکه سایر سرمایه گذارانی که با آنها صحبت کردیم، هنوز هم از آن استفاده می کنند.”

Paradigm تنها شرکتی نیست که به دنبال ارتقاء صفحه های گسترده با هوش مصنوعی است. Quadratic، که بیش از 6 میلیون دلار وجوه سرمایهλλاری را جذب کرده است، یک استارت آپ 3 ساله با هدف مشابه است. شرکت های傳統ی seperti Google و Microsoft نیز ابزارهای هوش مصنوعی را به برنامه های صفحه گسترده خود اضافه می کنند.

موناکو گفت که او رقابت را در نظر نمی گیرد زیرا Paradigm خود را به عنوان یک صفحه گستردهpowered با هوش مصنوعی نمی داند. او گفت که او خود را به عنوان یک جریان کاری جدید با قابلیت های هوش مصنوعی می داند که اتفاقاً در شکل یک صفحه گسترده است، اما لزوماً همیشه böyle نخواهد بود.

“آنچه من در محصولات هوش مصنوعی پرطرفدار امروزه می بینم، این تعادل ظریف بین حال و آینده است،” موناکو گفت. “چگونه می توانید چیزی را بسازید که واقعاً قدرتمند است و ارزش زیادی ایجاد می کند، اما همچنین شما را برای آینده بسیار tốt آماده می کند؟ این پرسشی است که من از خودم یک سال پیش 퍼سم khi شرکتم را شروع کردم.”

ما همیشه به دنبال.change و-evolve هستیم، و با ارائه некоторых دیدگاه ها و بازخورد در مورد TechCrunch و پوشش و رویدادهای ما، می توانید به ما کمک کنید! این نظرسنجی را پر کنید تا به ما بگویید که ما چگونه عمل می کنیم و شانس برنده شدن در قرعه کشی را بدست آورید! این نظرسنجی را پر کنید تا به ما告げ how ما چگونه عمل می کنیم و شانس برنده شدن در قرعه کشی را بدست آورید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا