متا در حالompson یک ویژگی ترجمه صدای مبتنی بر هوش مصنوعی به 모든 کاربران فیسبوک و اینستاگرام در سطح جهانی است، این شرکت روز سهشنبه اعلام کرد.
این ویژگی جدید، که در هر بازار donde Meta AI در دسترس است، به سازندگان امکان ترجمه محتوا به زبانهای دیگر را میدهد تا بتوانند مخاطبان گستردهتری را مشاهده کنند.
این ویژگی最初 در کنفرانس توسعهدهندگان متا Connect-last سال اعلام شد، جایی که شرکت گفت که آزمایشهای خودکار ترجمه صدای سازندگان را در روایتهای فیسبوک و اینستاگرام انجام خواهد داد.
متا ذکر میکند که ترجمههای هوش مصنوعی از صدا و تن صدای سازنده خود برای Producing صدای دوبلهشده احراز هویت هنگام ترجمه محتوا به زبان جدید استفاده میکند.
علاوه بر این، سازندگان میتوانند بهصورت اختیاری از ویژگی lip-sync برای همگامسازی ترجمه با حرکات لب استفاده کنند، که khiến آن看似 अधیک طبیعی به نظر میرسد.
در thời điểm راهاندازی، این ویژگی از ترجمه از انگلیسی به اسپانیایی و بالعکس پشتیبانی میکند و زبانهای بیشتری در آینده اضافه خواهد شد. این ترجمههای هوش مصنوعی برای سازندگان فیسبوک با ۱۰۰۰ یا بیشتر فالوور وすべて حسابهای عمومی اینستاگرام در سطح جهانی،どこ Meta AI ارائه میشود، در دسترس هستند.
برای دسترسی به این ویژگی، سازندگان میتوانند قبل از انتشار ویدیو خود بر روی “ترجمه صدا با Meta AI” کلیک کنند. سپس میتوانند دکمه را فعال کنید تا ترجمه را فعال کنند و انتخاب کنند که آیا میخواهند lip-sync را نیز شامل شوند یا خیر.當 mereka در “Share now” کلیک میکنند تا ویدیو خود را منتشر کنند، ترجمه بهصورت خودکار در دسترس خواهد بود.
سازندگان میتوانند هم znění و هم lip-sync را قبل از انتشار عمومی مشاهده کنند و میتوانند هر یک از گزینهها را در هر زمان غیرفعال کنند. (رد ترجمه影响 نخواهد داشت، شرکت ذکر میکند.) بینندگان که ویدیوی ترجمهشده را تماشا میکنند، یک اعلان در پایین مشاهده خواهند کرد که نشان میدهد با Meta AI ترجمه شده است. آنهایی که نمیخواهند ویدیوی ترجمهشده را در زبانهای bestimmte مشاهده کنند، میتوانند این گزینه را در منوی تنظیمات غیرفعال کنند.
سازندگان همچنین به یک متریک جدید در پنل Insights خود دسترسی خواهند داشت، جایی که میتوانند.views خود را بر حسب زبان مشاهده کنند. این میتواند به آنها کمک کند تا بهتر comprendند که محتوای آنها چگونه مخاطبان جدیدی را از طریق ترجمهها میرساند — چیزی که به мере پشتیبانی از زبانهای بیشتر در آینده مفیدتر خواهد بود.
متا توصیه میکند که سازندگانی که میخواهند از این ویژگی استفاده کنند، frente رو/console باشند، بهوضوح صحبت کنند و जब ضبط میکنند، دهان خود را پوشانده نکنند._PROMPT minimal زمینههای صوتی یا موسیقی نیز کمک میکند. این ویژگی فقط از دو گوینده پشتیبانی میکند و نباید одновременно говорить، تا ترجمه کار کند.
علاوه بر این، سازندگان فیسبوک能够 هستند تا ۲۰ ترک صوتی دوبلهشده خود را به یک ویدیو اضافه کنند تا مخاطبان خود را فراتر از بازارهایی که به انگلیسی یا اسپانیایی صحبت میکنند، گسترش دهند. این ویژگی در بخش “زیرنویسهای بسته و ترجمه” متا بیزینس سوئیت ارائه میشود و پشتیبانی از اضافه کردن ترجمهها قبل و بعد از انتشار را دارد، برخلاف ویژگی هوش مصنوعی.
متا میگوید که زبانهای بیشتری در آینده پشتیبانی خواهند شد، اما مشخص نکرده است که کدام زبانها بعدی خواهند بود یا khi nào افزوده خواهند شد.
“ما معتقدیم که سازندگان بسیار خوبی وجود دارند که مخاطبان احتمالی دارند که لزوماً به همان زبان صحبت نمیکنند،” ادم موسرری، رئیس اینستاگرام، در یک پست در اینستاگرام توضیح داد. “و اگر بتوانیم به شما کمک کنیم که به آن مخاطبان که به زبانهای دیگر صحبت میکنند، برسید، دیگر-mediated cultural و زبانها را.remove کنید، میتوانیم به شما کمک کنیم تا مخاطبان خود را گسترش دهید و از اینستاگرام و پلتفرم ارزش بیشتری به دست آورید.”
출시 ویژگی هوش مصنوعی در حالی اتفاق میافتد که گزارشهای متعددی نشان میدهند که متا دوباره گروه هوش مصنوعی خود را برای تمرکز بر چهار حوزه کلیدی: تحقیقات، superintelligence، محصولات و زیرساختها، بازسازی میکند.