TechCrunch Mobility: Ford’s big bet

خوش آمدید به تکن کرنش موبیلیتی،集中.minecraft مرکز اخبار و اطلاعات در مورد آینده حمل و نقل. برای دریافت این خبرنامه در صندوق ورودی خود، در اینجا ثبت نام کنید – فقط روی تکن کرنش موبیلیتی کلیک کنید!

شرکت فورد هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد 2 میلیارد دلار برای تبدیل کارخانه مونتاژ لوئیزویل به یک کارخانه 能 به تولید یک نسل جدید از خودروهای برقی با قیمت مناسب بپردازد، شروع با یک کامیون میانه sized با قیمت پایه 30،000 دلار که قرار است در سال 2027 piyasا شود.

در میان ارائه های مختلف اجرایی، رهبران اتحادیه و کارمندان، مدیرعامل 吉姆 فارلی گفت چیزی که من نمیتوانستم از آن چشم پوشی کنم:

“هیچ garanty با این پروژه نمی باشد. ما چیزهای زیادی新的 را انجام میدهیم، نمیتوانم به شما با 100% اطمینان بگویم که همه چیز 正으로 خواهد رفت؛ این یک شرط است. خطر وجود دارد.”

این شرط چیست؟ شرکت یک تیم را تشکیل داد که برای چند سال کار کرد تا بتواند خودروهای برقی با قیمت مناسب تولید کند که در ایالات متحده سریعتر، موثرتر و با menos قطعات ساخته شوند،同時 giữ ذخیره کردن حاشیه سود. برای انجام این کار، شرکت سیستم hundred ساله ای را که فورد را به یک نام-Дом مستعار تبدیل کرده بود، کنار گذاشت و یک خط مونتاژ سه parte جدیدی را 发展 داد که از خودکارسازی بیشتر و unicastings استفاده می کند.

فورد، مانند بسیاری از شرکت های خودروسازی دیگر، تحت فشار تعرفه ها، تقاضای کندتر از انتظار برای خودروهای برقی و خطر竞爭 از چین قرار دارد. این شرکت باید عمل کند اگر می خواهد仍gmt جزءkých ذاتهای خود باشد. اما آیا این حرکت صحیح است؟

فورد نمیتواند از این روش تولید در کارخانه های دیگر استفاده کند، زیرا این روش به طراحی خودرو و سپس تقسیم آن به سه unicastings بستگی دارد – یک متفاوت از روش استفاده شده برای مونتاژ خودروهای دیگر. این به معنای آن است که ما شاهد یک آزمایش 5 میلیارد دلاری ($3 میلیارد برای کارخانه باتری LFP و $2 میلیارد برای لوئیزویل) برای حفظ کار در ایالات متحده هستیم.

در خبر دیگر، یک鸟 کوچک به ما گفت که استارت آپ کرایه خودرو کیته، که خود را به عنوان “بهترین جایگزین برای هرتز” معرفی می کرد، دیگر فعالیت نمی کند.

این استارت آپ قبلاً در مشکل بود و تعداد کارمندان خود را کاهش داده بود و فقط در دو بازار فعالیت می کرد. اما در ژوئیه، شرکت لیست مشتری های خود را به شرکت اشتراک خودرو توئرو فروخت. (توئرو از دادن información بیشتر خودداری کرد.) و از آن زمان به بعد، به نظر می رسد کیته کاملاً از بین رفته است و در کالیفرنیا vào یک حالت دریافت 者ی وارد شده است.

این به وسط بعضی از مشتریان که قبلاً کرایه خود را از کیته رزرو کرده بودند، مانده است؛ توئرو به تکن کرنش گفت که فقط مسئول دارایی هایی است که خریداری کرده است – نه هیچ یک از ادعاهای مالی در برابر کیته.

در بخش دیگری از خبر، ما از سرمایه گذاری های جدید در شرکت های مختلف hablar می کنیم. برای مثال، شرکت بمپر، یک پلتفرم خرید jetzt پرداخت برای خدمات و تعمیرات خودرو، 10.8 میلیون دلار در یک دور سری B تحصیل کرد. شرکت چوودک، یک استارت آپ تحویل غذا در لاقوس، 9 میلیون دلار در یک دور سری A تحصیل کرد. شرکت ایو ایر مبیلیتی، یک شرکت هوایی شهری، 230 میلیون دلار سرمایه.camel Raise کرد و در ایالات متحده و برزیل لیست شد.

درakhbar دیگر، شرکت ویا اس-1 خود را برای initial عمومی شدن ثبت کرد. این شرکت نرم افزار حمل و نقل هنوز تعداد سهم هایی را که قرار است عرضه کند یا محدوده قیمت را تعیین نکرده است.

در پایان، ما ازsome اخبار دیگر hablare می کنیم. برای مثال، شرکت فاکس کون仍 نخواهد dní تراکتورهای برقی برای استارت آپ مونارچ تراکتور بسازد. شرکت وابی، یک شرکت خودران کامیون، لیور رون، مدیرعامل سابق اوبر فرایت را به عنوان مدیرعامل خود استخدام کرد. برنامه ملی Electric Vehicle Infrastructure پس از ماه ها Khôngقطع، ت चलत شده است. شرکت.rapido، یک پلتفرم کرایه خودرو در هند، Testing سرویس تحویل غذا در بنگلور را آغاز کرده است.

و در آخر،絕ن lua компании رول کهTraversal bắt đầu testing سرویس کرایه خود در نیویورک را متوقف کرده است وfocus خود را بر روی کسب و کار کرایه خودروهای electric قرار داده است. شرکت تسلا نیز تیمی را که روی supercomputer Dojo کار می کرد، منحل کرد. و درآخر، شرکت Waymo سرانجام تجربه موسیقی خود را升級 کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا